Страница 3 от 3

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: пон юли 15, 2019 2:55 pm
от Master of Detailing
След вълната и V34, опитай с оражев на ръка и V36 или Ball Buster и V36, с него определенео е по-лесно. Коносувидната и твърда синя гъба, също може да стане, пробвай и нея.

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: вт юли 16, 2019 8:39 am
от Marian
Получава са но супер бавно и трудно и ако вс върви така ми трябват няколко дни търкане.Надявам се да се справя!Но искам да сложа след това Carbon Flex C9.След като ги направя ще ги измия с шампоана на CG който обезмаслява а после каго ги подсуша ще ги мина и с Chemical Guys Wipe-Out за по сигурно и тогава ще започна мазането на Carbon Flex C9.Ще има ли проблем ако след вкичкото търкане на някъде е останала старата керамика?Тоест аз имам за цел изцяло да я премахна но все пак незнам кога съм достигнал до лака,въпреки че в моя случай си личи значигелно.
И другия въпрос ми е,понеже на колата имам Carbon Flex C9,новото количество как да го опозотворя всичкото?Джантите ще ги намажа,след 24ч. примерно пак ако е възможно?А с останалата част мога ли да повторя колата?
Аз от както имам Carbon Flex C9 не съм мил колата и сега ако ще и слагам пак,трябва ли да я обезмаслявам?
От втори слой на Flex C9 очаква ли се още по голям блясък?

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: вт юли 16, 2019 11:44 am
от Master of Detailing
Прди да сложиш нова керамика на джантите ги полирай възможно най-добре и тогава обезмасли, аз лично бих ги свалил и намазал целите и отвътре, защото отделно като мажеш ще остава препарат зад спиците, който ще стегне, както сега ако него забършеш.
И да не си ямахнал докрай, това което е останало значи държи яко, така че проблем няма, но според мен с V32 и агнешката пада до лака, но оставя дефекти, който трябва да полираш.

Можеш да намажеш с останалата част от Carbon Flex C9 на вече третираните части, но трябва да обезмаслиш. Определено ще има по-дълбок ефект/ блясък/ гланц, това се получава все едно надлакира бояджията,

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: чет юли 18, 2019 7:41 am
от Marian
Здравейте,поправката на джантите ми се оказва изключително сложна.В крайна сметка разбрах от къде е дошъл проблема и защо е станало всичко това!Имам намазани 3 слоя DLUX но са мазани през 40 минути!!!
След като разбрах това ми стана ясно всичко.Не през 12ч. а през 40мин.......
Да смъкна и 3те слоя или да го кажем един мноооого дебел защото буквално това е станало само дето всеки следващ е въздействал на предходния и всички тия неща които виждам не са само повърхностни а и измежду слоевете,но изцялото смъкване е абсурдно трудно.
3 часа съм търкал част от едната спица само с v32 и вълнен пак и пак не пада равномерно а остава на петна.
Последното което пробвах и доведе до добър резултат е да сложа CG VSS и с винтоверта и конусната гъба да я полирам но на викоки обороти.След това минах с v36 и всъщност стана едно заглаждане на керамиката и стана много лъскава и гладка.А там където има отечки и по дебели дефекти ги търкам на ръка и v32. Лошото е че на места остава под тоя слой нещо като петно което немога да отстраня така.Едната джанта съм я правил 2 дена като стоях до 12 презноща.Ако трябва да се смъкне изцяло керамиката чак немога да си помисля как ще стане това.
Сега джантата опренелено изглежда много добре и много лъскава и колкото и да не искам май ще се примеря с тия петънца.

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: чет юли 18, 2019 9:35 am
от Master of Detailing
Сваляш ги, сваляш гумите и ги носиш на песъкоструйка и да ти ги пребоядисат и лакират.
Три слоя DLUX, между които със сигурнст не е забърсвано с кърпа няма как да свалиш.
Петънцата се виждат, защото си свалил DLUX до лака и другото дето си е лака на джантата то, но като ги полираш до гладко и се виждат като петна. Така се познава и когато се сваля керамика върху лака на колата, вижда се лъскаво там където е керамиката и като я свалиш се вижда лака, който не е толкова лъскав.

Разбираш ли колко търкане трябва за да не се виждат петна.

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: нед апр 26, 2020 8:23 pm
от etog
Marian написа:Здравейте,поправката на джантите ми се оказва изключително сложна.В крайна сметка разбрах от къде е дошъл проблема и защо е станало всичко това!Имам намазани 3 слоя DLUX но са мазани през 40 минути!!!
След като разбрах това ми стана ясно всичко.Не през 12ч. а през 40мин.......


Темата не е отскоро но да споделя и аз нещо подобно с DLUX. За щастие аз реших да пробвам първо на алуминевите греди на тавана /които са със същата повърхност като на джантите/. Тъй като в упътването на препарата пише /по-скоро май беше картинка/ много гладките повърхности да не се забърсват , и предполагам това са направили на твоите джанти, съответно препарата на втвърдява /ако въобще успее на да го направи,аз не можах да го дочакам/ много дълго време. На моите греди, при температура 15-20 градуса, след 24 часа и докосване веднага оставаха бели петна и препарата се размазваше подобно на лак. Пробвах с писталета за горещ въздух, изпекох непипанатагреда , но ефекта беше минимален, макар че го имаше.
Принудих се да сваля DLUX-а и отново за щастие намерих начин - с ИПА 20-на % и една от онези универсални саморазпадащи гъби за почистване само с вода /бели, май Мистър Пропър имата ткава/. Отделно при гредите се работеше много по-лесно. Не знам... но след като в нета има мнения, че това нещо пада неравномерно след време и от пластмасата, а там шлайфане няма, аз май няма да го ползвам. Щеше ми се да го пробвам на пиано лака на колоните на вратите, но вече не смея. За интериорно използване вече не си и помислям,въпреки че имах идея и за там.