Страница 3 от 3

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: пон юли 15, 2019 2:55 pm
от Master of Detailing
След вълната и V34, опитай с оражев на ръка и V36 или Ball Buster и V36, с него определенео е по-лесно. Коносувидната и твърда синя гъба, също може да стане, пробвай и нея.

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: вт юли 16, 2019 8:39 am
от Marian
Получава са но супер бавно и трудно и ако вс върви така ми трябват няколко дни търкане.Надявам се да се справя!Но искам да сложа след това Carbon Flex C9.След като ги направя ще ги измия с шампоана на CG който обезмаслява а после каго ги подсуша ще ги мина и с Chemical Guys Wipe-Out за по сигурно и тогава ще започна мазането на Carbon Flex C9.Ще има ли проблем ако след вкичкото търкане на някъде е останала старата керамика?Тоест аз имам за цел изцяло да я премахна но все пак незнам кога съм достигнал до лака,въпреки че в моя случай си личи значигелно.
И другия въпрос ми е,понеже на колата имам Carbon Flex C9,новото количество как да го опозотворя всичкото?Джантите ще ги намажа,след 24ч. примерно пак ако е възможно?А с останалата част мога ли да повторя колата?
Аз от както имам Carbon Flex C9 не съм мил колата и сега ако ще и слагам пак,трябва ли да я обезмаслявам?
От втори слой на Flex C9 очаква ли се още по голям блясък?

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: вт юли 16, 2019 11:44 am
от Master of Detailing
Прди да сложиш нова керамика на джантите ги полирай възможно най-добре и тогава обезмасли, аз лично бих ги свалил и намазал целите и отвътре, защото отделно като мажеш ще остава препарат зад спиците, който ще стегне, както сега ако него забършеш.
И да не си ямахнал докрай, това което е останало значи държи яко, така че проблем няма, но според мен с V32 и агнешката пада до лака, но оставя дефекти, който трябва да полираш.

Можеш да намажеш с останалата част от Carbon Flex C9 на вече третираните части, но трябва да обезмаслиш. Определено ще има по-дълбок ефект/ блясък/ гланц, това се получава все едно надлакира бояджията,

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: чет юли 18, 2019 7:41 am
от Marian
Здравейте,поправката на джантите ми се оказва изключително сложна.В крайна сметка разбрах от къде е дошъл проблема и защо е станало всичко това!Имам намазани 3 слоя DLUX но са мазани през 40 минути!!!
След като разбрах това ми стана ясно всичко.Не през 12ч. а през 40мин.......
Да смъкна и 3те слоя или да го кажем един мноооого дебел защото буквално това е станало само дето всеки следващ е въздействал на предходния и всички тия неща които виждам не са само повърхностни а и измежду слоевете,но изцялото смъкване е абсурдно трудно.
3 часа съм търкал част от едната спица само с v32 и вълнен пак и пак не пада равномерно а остава на петна.
Последното което пробвах и доведе до добър резултат е да сложа CG VSS и с винтоверта и конусната гъба да я полирам но на викоки обороти.След това минах с v36 и всъщност стана едно заглаждане на керамиката и стана много лъскава и гладка.А там където има отечки и по дебели дефекти ги търкам на ръка и v32. Лошото е че на места остава под тоя слой нещо като петно което немога да отстраня така.Едната джанта съм я правил 2 дена като стоях до 12 презноща.Ако трябва да се смъкне изцяло керамиката чак немога да си помисля как ще стане това.
Сега джантата опренелено изглежда много добре и много лъскава и колкото и да не искам май ще се примеря с тия петънца.

Re: Проблем с керамично покритие

Публикувано: чет юли 18, 2019 9:35 am
от Master of Detailing
Сваляш ги, сваляш гумите и ги носиш на песъкоструйка и да ти ги пребоядисат и лакират.
Три слоя DLUX, между които със сигурнст не е забърсвано с кърпа няма как да свалиш.
Петънцата се виждат, защото си свалил DLUX до лака и другото дето си е лака на джантата то, но като ги полираш до гладко и се виждат като петна. Така се познава и когато се сваля керамика върху лака на колата, вижда се лъскаво там където е керамиката и като я свалиш се вижда лака, който не е толкова лъскав.

Разбираш ли колко търкане трябва за да не се виждат петна.