Страница 2 от 6

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: ср юни 29, 2016 5:41 pm
от haccp
Alfa Romeo MiTo – Черна перла или по точно nero etna
През изминалият уикенд мина и следващият автомобил.
Този път много по организирани и бързи в работата.
Отново започнахме с облепване последвано от фаровете и стоповете, но този път без шкурки, а направо с пастата за полиране и машината. Използвах средно твърдата гъба и обороти около 1500.
IMG_1220.JPG
IMG_1220.JPG (53.52 KиБ) Видяна 1453 пъти

Станаха кристални!
IMG_1242.JPG
IMG_1242.JPG (69.75 KиБ) Видяна 1453 пъти

Последва перфектно изчистване на колата с ИПА 15% и разделянето на тавана на части с тиксо, този път на 4. Оказа се обаче, че няма смисъл, защото всичко се вижда ясно. До къде съм работи и от къде да работя.
IMG_1222.JPG
IMG_1222.JPG (42.86 KиБ) Видяна 1453 пъти

За разлика от Бялата Жулиета тук проблем с видимостта няма, не беше необходимо да си светим взаимно.
Но ако е толкова лесно няма да се падне на нас, имахме друг проблем. Лака на колата е много мек и поема/попива пастата много бързо. Като казвам много бързо има в предвид, че не мога да пастирам детайла (приблизително 40/40) само в едната посока. Изсъхва и започва да цикли машината и гъбата да завихря холограми. Наложи се да намаля оборотите около 1000 оборота/мин. Това помогна до някъде. Т.к. пастата е с разпадащи се частици трябва да се шлайфа до пълното им разпадане така че образувалите се най малки частици от първата паста (Ultimate Compound) да са най големите от втората (Ultimate Polish Glaze).
За това съхнене бях предупреден Иван и посъветван да пръскам по малко вода върху гъбата. Това вече реши проблема. И нека голямото лъскане започне!!!!

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: ср юни 29, 2016 6:48 pm
от haccp
Ето какво беше преди и след Ultimate Compound + най твърдата гъба
Преди!
IMG_1200.JPG
IMG_1200.JPG (37.27 KиБ) Видяна 1453 пъти

След!
IMG_1210.JPG
IMG_1210.JPG (64.51 KиБ) Видяна 1453 пъти

След като приключихме с Ultimate Compound отново последва процедурата с лампата и отбелязване на драскотините с тиксо.
IMG_1227.JPG
IMG_1227.JPG (58.19 KиБ) Видяна 1453 пъти

Отново някой драскотини останаха защото не ми се искаше да предобрим нещо.
Последва Ultimate Polish Glaze и средно твърдата гъба, проблема със съхненето продължаваше решението същото 1000/1200 оборота и малко вода. Пробвах да впръсквам по малко Meguiar's Ultimate Quik Wax, но пак съхне прекалено бързо.

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: ср юни 29, 2016 10:33 pm
от haccp
Ефекта след Ultimate Polish Glaze
IMG_1203.JPG
IMG_1203.JPG (48.31 KиБ) Видяна 1445 пъти

Ето така завърши съботата!
Неделята започна много по лежерно.
Имаше още някой детайли за минаване на ръка (с тях се заех аз) и всички никелирани елементи с Optimum Polymer Metal (колегата ги направи като нови). М/у временно отстранихме всички лепенки.
Обезмаслихме цялата кола с ИПА 15% (по възможност ползвайте маски при работа с ИПА, въпреки вентилацията в гаража може доволно да се опияните) и започна нанасянето на Mystery Jiuce. Тук отново нещата са много по ясни и не беше нужно да се свети с пурата. Аз намазвам след мен колегата минава с кърпата (след около 5 мин.)
Отново ефектът беше мигновен!
IMG_1211.JPG
IMG_1211.JPG (43.29 KиБ) Видяна 1445 пъти

Сега единствено оставаше да изчакаме 4 часа, за да нанесем вторият слой.
Използвахме времето за да направим една мивка на Бялата Giulietta т.к. беше на разходка в събота и беше уловила мухи. Ефектът е Брутален. Както писах и в преден пост колата се подсушава сама.
След малко повече от 4 часа последва втори слой Mystery Jiuce като повторихме процедурата.
След второто намазване отражението изглеждаше Така:
IMG_1216(2).JPG
IMG_1216(2).JPG (44.83 KиБ) Видяна 1445 пъти

А колата като цяло ...

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: ср юни 29, 2016 11:46 pm
от haccp
... И за да не само отражения от отделни елементи ето цялостна визия
IMG_1212.JPG
IMG_1212.JPG (62.81 KиБ) Видяна 1430 пъти

На слънце колата изглежда така!!!!!
IMG_1234.JPG
IMG_1234.JPG (63.9 KиБ) Видяна 1430 пъти

И така!
IMG_1237.JPG
IMG_1237.JPG (67.3 KиБ) Видяна 1430 пъти

Основен недостатък на всичко това е, че след като завършиш цялата процедура виждаш всъщност колко много е пребит предният капак от камъни. Когато се доближиш до колата и се вгледаш се вижда бялата основа на боята. И ако съдя по моята Giulietta не се заличават с времето (запълват с мръсотия). Но пълно щастие няма!
Сега смятаме да починем поне две седмици преди следващата кола!
Mazda 6 – Много тъмна кафява перла

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: пет юли 01, 2016 10:35 am
от haccp
Така изглежда колата след 3 дни, без да е мита и без гараж!
IMG_1249.JPG
IMG_1249.JPG (69.23 KиБ) Видяна 1420 пъти

Докато се почива ще бъде подготвен мотора ми. Когато се прави следващият автомобил ще се възползвам и ще му поставя Mystery Jiuce.
IMG_1094.JPG
IMG_1094.JPG (64.08 KиБ) Видяна 1420 пъти

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: нед юли 03, 2016 10:24 pm
от haccp
Едно Видео :eek:

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: нед юли 03, 2016 11:55 pm
от Master of Detailing
Определено колата е станала ненормална! Бласък, гланц ....истинско бяло! Това няма нищо общо с леко жълтобялата Алфа, с която идвахте при мен миналата среща за препарати и твоят приятел така с недоверие слушаше моите словоизлияния :biggrin: :lol:

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: чет юли 14, 2016 5:49 pm
от haccp
Не можахме да изтърпим две седмици и ето, че Мазда 6 вече е направена и по пътищата на София.
Като цяло решавайки проблема с хаоса всичко върви по добре. Този път над колата работихме 3-ма човека, основните двама заподозрени и собственичката на колата.
Така всичко отне време колкото отне за значително по малката Алфа.
Процедурите са абсолютно същите.
Колата беше измита предварително предната вечер. След като влезе в гаража веднага се заехме с почистване с 15% ИПА и облепване на цялата кола. Аз облепих първо около фаровете и стоповете и се заех с тях. Само с пастата (не са ползвани шкурки), след това облепих самите фарове. За около час колата беше готова за пастирите.
Първоначално бяхме много приятно изненадани, че лака на колата е в доста добро състояние. Все пак колата е почти цялостно пребоядисвана преди около година (заради следи от страшната градушка). Но в последствие това ни изигра много лоша шега.
Отново разделих тавана на части с тиксо много по лесно ми е така.
IMG_1263.JPG
IMG_1263.JPG (49.74 KиБ) Видяна 1338 пъти

Започнах с най твърдата гъба (имах колебание дали да не използвам средната) и първата паста Ultimate Compound. Тук работата вървеше много по добре и бързо, лака не смукваше пастата и тя се нанасяше много по лесно, дори изискваше по дълго шлайфане докато започне да съхне, като към края без натиск само теглото на самата машина. Реално бях много доволен от бързия резултат. Така беше мината цялата кола. Последва обезмасляване на цялата кола с ИПА 15 %. И тук дойде изненадата. Всички холограми и цялата оксидация беше свалена, НО много драскотини бяха останали. Основно по тавана и задният капак, т.е. там, където колата е най много изложена на надраскване от прекрасните пътни условия по нашите пътища. Предният капак обаче не беше толкова зле, имаше единични драскотини, така стигнахме до заключението, че по скоро дълбоките драскотини са от автомивки и изключително чистите кърпи. Просто върху тавана и задният капак има възможността да се приложи по голяма сила от миещият. Предният капак е много голям и на ниско и драскотините бяха концентрирани към калниците, където всъщност може да се натисне. Последва повторение на задният капак като нещата се подобряваха но драскотините си личаха. Тогава собственичката си спомни, че бояджията се похвалил, че е поставил по твърд лак с по голяма устойчивост на издраскване. Ето защо колата беше със запазена лакова повърхност. Последва повторение на целия таван части от предния капак и целият багажник. На по бавни обороти с повече натиск и по дълго задържане на едно и също място. Повечето драскотини бяха отстранени, но останаха някой от тях. Въпреки това се взе решение да преминем на шлайф пастата Ultimate Polish Glaze. Тук отново работата вървеше много добре. Късно вечерта с това приключихме. На другия ден сутринта се консултирах с Иван какво може още да се направи. Благодаря отново за консултацията в неделя сутрин!!!
п.п. За съжаение отново нямаме снимки "преди" :rolleyes:

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: чет юли 14, 2016 6:04 pm
от haccp
Отбора реши (жената в отбора) че повече не е нужно да се прави и може да преминем към нанасяне на Mystery Jiuce.
Последва поредното търкане с ИПА 15 % миене на прозорци и премахване на паста от фуги. Накрая всичко беше минато само с чиста микрофибърна кърпа.
IMG_1264.JPG
IMG_1264.JPG (66.28 KиБ) Видяна 1338 пъти

Това, което ми направи впечатление и беше различно, че Mystery Jiuce се нанасяше много икономично. Само с едно напояване на апликатора минах целият капак така и с тавана. Незнам дали причината е твърдият лак. Като цяло Маздата е по голяма от Алфите но изразходва по малко количество Mystery Jiuce. Другото е че много по бавно изсъхва.
След 4 часа нанесох и вторият слой. Като аз нанасям, а след мен колегата почиства с микрофибъра.
Ето и ефекта след първият слой ...
IMG_1272.JPG
IMG_1272.JPG (48.92 KиБ) Видяна 1338 пъти

Кръстих снимката къде е колата ... извинявам се че пак е сниман само определен детайл с цел засилване на драматизма :biggrin:
Докато нанасяхме с колегата Mystery Jiuce жената в отбора премахна от резервоара на мотора лепенките Хонда. С помощта на ИПА 25 % и микрофибър успяхме да премахнем и лепилото. Резервоара беше обработен само с Ultimate Polish Glaze ръчно с апликатор. Възползвах се и намазах и него с Mystery Jiuce.
Така приключи работата и вторият ден – неделя.
Вечерта късно нанесох втори слой Mystery Jiuce на мотора и в бързината намазах и каската си.

Re: Kакво постигнах с препаратите и съветите на Detailing Store BG

Публикувано: чет юли 14, 2016 6:15 pm
от haccp
Мотора преди.
IMG_0498.JPG
IMG_0498.JPG (67.92 KиБ) Видяна 1338 пъти

Не се вижда много но имаше на места жълтеникав оттенък.
След ...
IMG_1289.JPG
IMG_1289.JPG (66.54 KиБ) Видяна 1338 пъти

И един близък план за драма :biggrin:
IMG_1290.JPG
IMG_1290.JPG (40.8 KиБ) Видяна 1338 пъти

Мотора стана страхотно. Сега си чакам оригиналните лепенки и ще се накичи.