Alfa Romeo MiTo – Черна перла или по точно nero etna
През изминалият уикенд мина и следващият автомобил.
Този път много по организирани и бързи в работата.
Отново започнахме с облепване последвано от фаровете и стоповете, но този път без шкурки, а направо с пастата за полиране и машината. Използвах средно твърдата гъба и обороти около 1500.
Станаха кристални!
Последва перфектно изчистване на колата с ИПА 15% и разделянето на тавана на части с тиксо, този път на 4. Оказа се обаче, че няма смисъл, защото всичко се вижда ясно. До къде съм работи и от къде да работя.
За разлика от Бялата Жулиета тук проблем с видимостта няма, не беше необходимо да си светим взаимно.
Но ако е толкова лесно няма да се падне на нас, имахме друг проблем. Лака на колата е много мек и поема/попива пастата много бързо. Като казвам много бързо има в предвид, че не мога да пастирам детайла (приблизително 40/40) само в едната посока. Изсъхва и започва да цикли машината и гъбата да завихря холограми. Наложи се да намаля оборотите около 1000 оборота/мин. Това помогна до някъде. Т.к. пастата е с разпадащи се частици трябва да се шлайфа до пълното им разпадане така че образувалите се най малки частици от първата паста (Ultimate Compound) да са най големите от втората (Ultimate Polish Glaze).
За това съхнене бях предупреден Иван и посъветван да пръскам по малко вода върху гъбата. Това вече реши проблема. И нека голямото лъскане започне!!!!