Re: Как да изберем подходяща полираща паста?
Публикувано: пет юни 21, 2019 6:25 pm
Ама чакай сега
аз дадох пример, как съм се справил с наличието на две пасти и пробване с различни гъби, просто защото нямах нужното в момента, но имах време да пипна малко, не е казано, че при теб ще стане същото. Както казах и щом си видял, че V32 и жълтата маха дефектите от майстора и другите, сложи после V34 и оранжева, V36 и зелена и накрая черна и V38. Няма как да не стане с 4 стъпки, имам чувството че не полираш достатъчно дълго и само пребягваш по детайла. Колко дълго примерно правиш калника с една паста целият? Ако са по-малко от 15 минути, то изобщо не е достатъчно. Виж едно клипче на CG, сравни и ти дали полираш толкова време върху детайл или зона, за да си наясно дали си в правилната посока, няма да се шашкаш. При мен така беше в началото, като пипнах най-големият абразив и работех върху една тъмно синя Хонда, това няма да го забравя. Така я нажулих, че си викам е-баси тва няма оправяне, ама следващата стъпка, нещата почнаха да си идват на място, по следваща и стана слънце
Агнешката вълна оставя супер много дефекти, след нея дори е добре да минеш с още една стъпка и твърда гъба с основният ти абразив или с V34, чак тогава продължаваш напред. Тя е за супер тежките дефекти, каквито ми се сториха на първата ти снимка, а за тях ти казах, че може да се наложи да работиш с нея. Намери ми кода на боята ти, където е вратата има лепенка или отзад в багажника под мокета на кората, не знам къде е твоят. Интересува ме дали не е CC (ceramiclear).
Ако лака вярно е твърд и е керамичен задачата е сложна! Не невъзможна, просто е по-трудно.
Аз отдавна не се занимавам с пастиране на коли на клиенти, само върху моята си пипам и тествам продуктите върху нея по този начин. Дори и да исках да ти я направя нямам нужното време за да я направя, както и място, отделно съм постоянно в движение, дори сега пиша от телефона си и се връщам постоянно та си оправям правописните грешки, защото не ми е удобно. Няма и как да дойдеш пред магазина, защото нямаме физически обект, само онлайн продаваме. Просто няма къде да ти покажа, ще трябва да се справиш сам и с помощта от тук. Не е сложно, сам виждаш, че колкото повече неща опитваш, толкова повече неща научаваш. Разбирам те, че искаш да е на 100% перфектно, но освен всичко което коментираме си има и техника, която се придобива с времето, усет за лака, усет кога да натиснеш повече и кога да задържиш на място и т.н. За енсусиаст като теб се примири с едно постижимо и добро качество, направи цялата кола, пък после преди зимата я направи пак и сложи Carbon Flex. Няма да изтриеш лака, колата има поне ресурс за 10пастирания нормални с голям абразив, преди да почнеш да се притесняваш. Ти за първи път пипаш машина и искаш да я направиш, като професионалист с 10 годишен стаж.


Агнешката вълна оставя супер много дефекти, след нея дори е добре да минеш с още една стъпка и твърда гъба с основният ти абразив или с V34, чак тогава продължаваш напред. Тя е за супер тежките дефекти, каквито ми се сториха на първата ти снимка, а за тях ти казах, че може да се наложи да работиш с нея. Намери ми кода на боята ти, където е вратата има лепенка или отзад в багажника под мокета на кората, не знам къде е твоят. Интересува ме дали не е CC (ceramiclear).
Ако лака вярно е твърд и е керамичен задачата е сложна! Не невъзможна, просто е по-трудно.
Аз отдавна не се занимавам с пастиране на коли на клиенти, само върху моята си пипам и тествам продуктите върху нея по този начин. Дори и да исках да ти я направя нямам нужното време за да я направя, както и място, отделно съм постоянно в движение, дори сега пиша от телефона си и се връщам постоянно та си оправям правописните грешки, защото не ми е удобно. Няма и как да дойдеш пред магазина, защото нямаме физически обект, само онлайн продаваме. Просто няма къде да ти покажа, ще трябва да се справиш сам и с помощта от тук. Не е сложно, сам виждаш, че колкото повече неща опитваш, толкова повече неща научаваш. Разбирам те, че искаш да е на 100% перфектно, но освен всичко което коментираме си има и техника, която се придобива с времето, усет за лака, усет кога да натиснеш повече и кога да задържиш на място и т.н. За енсусиаст като теб се примири с едно постижимо и добро качество, направи цялата кола, пък после преди зимата я направи пак и сложи Carbon Flex. Няма да изтриеш лака, колата има поне ресурс за 10пастирания нормални с голям абразив, преди да почнеш да се притесняваш. Ти за първи път пипаш машина и искаш да я направиш, като професионалист с 10 годишен стаж.