

Агнешката вълна оставя супер много дефекти, след нея дори е добре да минеш с още една стъпка и твърда гъба с основният ти абразив или с V34, чак тогава продължаваш напред. Тя е за супер тежките дефекти, каквито ми се сториха на първата ти снимка, а за тях ти казах, че може да се наложи да работиш с нея. Намери ми кода на боята ти, където е вратата има лепенка или отзад в багажника под мокета на кората, не знам къде е твоят. Интересува ме дали не е CC (ceramiclear).
Ако лака вярно е твърд и е керамичен задачата е сложна! Не невъзможна, просто е по-трудно.
Аз отдавна не се занимавам с пастиране на коли на клиенти, само върху моята си пипам и тествам продуктите върху нея по този начин. Дори и да исках да ти я направя нямам нужното време за да я направя, както и място, отделно съм постоянно в движение, дори сега пиша от телефона си и се връщам постоянно та си оправям правописните грешки, защото не ми е удобно. Няма и как да дойдеш пред магазина, защото нямаме физически обект, само онлайн продаваме. Просто няма къде да ти покажа, ще трябва да се справиш сам и с помощта от тук. Не е сложно, сам виждаш, че колкото повече неща опитваш, толкова повече неща научаваш. Разбирам те, че искаш да е на 100% перфектно, но освен всичко което коментираме си има и техника, която се придобива с времето, усет за лака, усет кога да натиснеш повече и кога да задържиш на място и т.н. За енсусиаст като теб се примири с едно постижимо и добро качество, направи цялата кола, пък после преди зимата я направи пак и сложи Carbon Flex. Няма да изтриеш лака, колата има поне ресурс за 10пастирания нормални с голям абразив, преди да почнеш да се притесняваш. Ти за първи път пипаш машина и искаш да я направиш, като професионалист с 10 годишен стаж.