Страница 2 от 2

Re: Странен резултат

Публикувано: ср юли 20, 2016 9:02 pm
от Master of Detailing
Със сигурност не е у него от 97 година.
Ако я е купил втора употреба и капака е бил зле, отива бай Гошо бояджията удря една водна шкурка и прелакира и ето ти перфектният лъскав лак. Така се процедира с повечето коли по автокъщите, а и лично съм ги гледал как разни момчета даже и със спрейове боядисват различни детайли, ей така навън в самата автокъща, има ги всякакви идиоти.

Първото ми беше и на мен за течността за чистачки, че кой знае с каква кара от Кауфланд за 3лв. 20 литра дето е :lol:
Аз съм полирал автомобили, които буквално бяха съсипани от течности за чистачки, а са от по-високи класове, където като пръснеш на стъклото, а си пуснал и фаровете, пръскаш и отпред и по целят капак, но сега нямам снимки да ти покажа.

Това няма как да е излязло без причина, щом си минавал и си IPA 15%, просто нещо или е разлято или не знам, но варианти много, а пакости, които могат да се направят по една кола със супер смотани неща, които и акъла няма да ти побере, че може да се направи има много, но да не отваряме много зложелателите :lol:

Има едни хапчета дето слагат в резервоара за чистачките и уж ставало течност, а това как запушва всичко в системата и оставя върху колата като все едно е пръскана със син камък, но тук е интересно какво е така на средата точно, не знам

* Ако е минал някъде да я препръска на автомивката със жетони с некой смотан препарат и капака е бил топъл, направо ецва в него, но това се маха с ръчно полиране с един апликатор и лек препарат- полираща паста. Това е някаква мръсотия, оксидация или както щеш го наречи.
Но както аз съм писал в сайта за продуктите, което пък съм почерпил от Chemical Guys

Екипът на Detailing Store BG не дава никакви гаранции за нито един продукт, изрични или подразбиращи се, както и не поемаме никаква отговорност за каквито и да било преки или косвени щети извън покупната цена, защото ние не може да контролираме потребителите и начина им на използване на предлаганите от нас стоки."

Така и ти. Направил си му колата, а той след това какво прави с нея си е негова работа и ти не можеш да му повлияеш и да кажеш, ще я миеш с такъв и такъв шампоан, с такава ръкавица...., защото той може да няма възможност, пари, време, място и т.н.

Re: Странен резултат

Публикувано: ср юли 20, 2016 10:00 pm
от Naydenov
Колата не беше мита след пастирането, до днес. Аз също му казах, че е сипано или пръснато нещо гадно отгоре. Кога е станало и той не знае, но според мен е станало постепенно след този момент. Още в началото му казах, че с такъв капак не съм се сблъсквал и не съм сигурен дали ще стане.
Това с течността за чистачки е вярно. От както ползвам по-висок клас течност, не са ми оставяли следи по капака. Не трябваше да е етанол, а...тук ти ще допълниш :ugeek:
А относно поддръжката съм му пратил имейл с подробна информация как да си поддържа колата от тук на татък, като съм посочил линкове към магазина ти, на продуктите, които препоръчвам- кърпи, куикдетайлер, джанти и др.. Обяснил съм и как да ги ползва и клипове съм пратил. Вече той си преценява какво да прави.

В крайна сметка този капак няма спасение или има, ама бояджията да каже какво?
И защо е лъснал след 2-3 дни, горещината на капака ли е повлияла отново?

Re: Странен резултат

Публикувано: чет юли 21, 2016 11:03 am
от Master of Detailing
Naydenov написа:В крайна сметка този капак няма спасение или има, ама бояджията да каже какво?
И защо е лъснал след 2-3 дни, горещината на капака ли е повлияла отново?


Нямам представа, само по снимката е трудно да кажа :lol:
Пробвай го с полиране отново или само лека паста за полиране с един апликатор за да обереш тази мръсотия, защото според мен това е нещо полято отгоре.
Примерно няма защита, която да устой на разлята по боята спирачна течност. Там матира и започва да лющи лака, а това съм го коментирал в една тема, където беше станал голям спор във Ауди форума и не можах да изтърпя да не се намеся, а после майстора се е оправял с момчето, защото му беше олял калника със спирачна течност и твърдеше, че не е от него...е да , ама не. :lol:

То и на опаковката пише на спирачната течност, ама нали на майсторите не може да им затвориш устата, та за това се бях намесил там, колкото и псувни да съм отнесъл :evil:

Re: Странен резултат

Публикувано: чет юли 21, 2016 11:29 am
от Naydenov
Мисля да го мина с двулицевият апикатор и Meguiars swirl free polish, който смятам, че е подходящ за случая за ръчно и ще видим. Очевидно е залят с нещо, но ако е на дълбоко, едва ли ще му помогна.
Благодаря!

Re: Странен резултат

Публикувано: пон авг 19, 2019 7:11 pm
от GT garage
Здравейте!Пиша в тази тема защото от скоро имам СТРАНЕН проблем и не мога да намеря решение,пастирах си колата която е VW Passat 2008 г,черен металик,боята беше в ужасно състояние,матирана,дълбоки драскотини,паяжина и какво ли не.....използвах пасти по реда -за основно пастиране Chemical Guys V32 Optical Grade Extreme Compound с гъба Chemical Guys Black Optics Microfiber Orange Cutting Pad 165mm,после Chemical Guys V36 Optical Grade Cutting Polish с гъба Chemical Guys H Light Finishing Pad 140mm. после минавам с вакса Chemical Guys Slick Finish Cleaner Wax.Между всяка стъпка минавам с обезмаслител Car Pro Eraser Intense Oil & Polisher Cleanser,използвам ето тези кърпи Chemical Guys The El Gordo Towel,след всяко минаване с различните пасти колата ставаше все по-лъскава и накрая като я изкарам на слънце блести като нова,без следи от предишната съсипана боя....просто невероятна става,НО до тук със щастливите моменти :confused: .Любувайки се на "работата си" забелязах,че постепенно започнаха да изплуват следи от местата където е минавала гъбата и ужас станаха доста ясни,направо грозни :surprised: .Ясно е,че греша някъде!Вкарвам колата пак в гаража и се почва всичко от начало,чистя ваксата и този път почвам от V32 със зелената гъба,после имам една антихолограмна на 3М синя паста и черната гъба...всичко изчезна,изкарвам на слънце всичко е ок,слагам вакса и спя спокойно,обаче.....на другия ден слизам на плажа и слънцето ми разби самодоволството от победата...следите пак са там(виждат се само под определен ъгъл на слънце) иначе колата си е лъскава!.Реших,че не съм почистил ваксата добре,пак в гаража,търкане с Eraser здраво,започнах всичко отначало като увеличих времето за обработка,v32,v36,Megiuar's Swirl Remover Polish ,изкарвам на слънце-засенчих го :biggrin: !вкарвам колата пак в гаража,ще слагам вакса,но реших,че може да греша при полагането,затова минах само половината кола и след като я забърсах и изкарах колата на слънце видях,че там където има вакса стои по замазано,а там където няма вакса е перфектна.Но проблема не е само във ваксата,някъде греша и то сериозно.....вече съм доста объркан и затова пиша тук с надеждата някой да помогне със съвет,пастирам отдавна(5-6г. над 100 коли и все черни).Опита ми не е голям но до сега не се е случвало някой да се оплаче,а и съм имал мои коли които съм карал с месеци,щях да ги забележа! А сега вече четвърта кола развалям :redface: Заглеждам всяка по лъскава черна и не само кола и 95% от тях са дори и по зле,но аз искам колите които правя да са перфектни....
Прилагам снимка за да се види за какво говоря/пиша.колите са различни,но проблема е еднакъв ( АЗ :) )

Re: Странен резултат

Публикувано: пон авг 19, 2019 10:18 pm
от Master of Detailing
Имаш доста грешки и пропуски в работата като цяло!
Ако работиш с ротари микрофибърните гъби са излишни, оставят доста дефекти и отделно дърпат, което нарушава правилната ти техника.
Пропускаш стъпки, като антихолограмната V38, която ще скрие тези дефекти, но с подходяща техника разбира се.
Редуваш V32, V36, и после Meguars, Swirl remover, която е по-абразивна от V36, т.е. връщаш се назад, а трябва да вървиш напред ....тоест V38 или друга антихолограмна. Отделно бих казал, че бързаш с машината. Карай леко с обороти не повече от 1800-2000 и вземи с една идея по-твърди гъби за всяка стъпка.
Виж има една доста голяма тема, дето наскоро писах и колега имаше проблеми, докато намери цаката, но при всяка боя е различно.
Разгледай темите в тази категория!

Re: Странен резултат

Публикувано: пон авг 19, 2019 10:47 pm
от Naydenov
Master of Detailing написа:Имаш доста грешки и пропуски в работата като цяло!
Ако работиш с ротари микрофибърните гъби са излишни, оставят доста дефекти и отделно дърпат, което нарушава правилната ти техника.
Пропускаш стъпки, като антихолограмната V38, която ще скрие тези дефекти, но с подходяща техника разбира се.
Редуваш V32, V36, и после Meguars, Swirl remover, която е по-абразивна от V36, т.е връщаш се назад, а трябва да вървиш напред ....тоест V38 или друга антихолограмна. Отделно бих казал, че бързаш с машината. Карай леко с обороти не повече от 1800-2000 и вземи с една идея по-твърди гъби за всяка стъпка.
Виж има една доста голяма тема, дето наскоро писах и колега имаше проблеми, докато намери цаката, но при всяка боя е различно.
Разгледай темите в тази категория!

Здравейте,
И аз тъкмо за същото си мислих, прескачаш някоя от стъпките, или се връщаш на обратно и правиш нови дефекти, а си мислиш че финишираш. Също се виждат следите от накланяне на машината и бързане.
Другото, което си мисля е, че нямаш добра светлина там където работиш, а без нея е почти невъзможно да завършиш тъмен цвят перфектно! Помисли за това, защото без нея е като на сляпо. На мен ми се е случвало, клиента не го вижда, но аз самият виждам, че не е както съм си мислел, а ако колега погледне, срам...
Микрофибърните падове не съм им фен, много са специфични за работа и наистина оставят бая следи и много трудно се чистят, а ако е замърсен пада и и слагаш нова паста, никога няма да я завършиш добре.
Оранжевия пад и V32, а може и жълтия, ако е много зле лака. После V34/V36 и същия пад или зелен, мисля че ще ти свършат работа, но ти ще си прецениш според колата. Винаги прави тест на някой детайл докато не си доволен, не продължавай, че по-лесно един детайл да оправяш от колкото цяла кола. А ако има пребоядисан детайл пак проба докато намериш правилната комбинация.
Успех!

Re: Странен резултат

Публикувано: вт авг 20, 2019 7:22 pm
от GT garage
Здравейте! Благодаря за бързите и точни отговори,радвам се,че се отзовахте и помогнахте с професионални препоръки и съвети,определено имах нужда!Обичам когато правя нещо то да е възможно най-добро,харесвам автомобилите и поради тази причина се радвам когато ги карам да заблестят,първо за кеф,после и за пари,за това искам и да се развивам.Осветлението ми наистина е кофти,но и на него се виждат дефектите(ще го подобря със сигурност),но затова изкарвам колите и на дневна светлина.Работя с ротари Спарки 1200, с оборотите не се отпускам много-1200 ми е максимума,като цяло не накланям машината,гъбата контактува с цялата си повърхност,микрофибърната гъба я купих точно заради грубите дефекти по боята и наистина с V32 прави чудеса-много съм доволен,но сега разбирам,че тя е в основата на проблемите ми( и наистина тегли),ще я заместя с Chemical Guys Hex Logic Quantum Orange Medium-Heavy Cut Scratch & Swirl Remover Pad 165mm,ще увелича времето за работа по детайлите,ще си купя и V38,но с кой пад да я нанасям?Възможно ли е ваксата да не засъхва достатъчно и за това да замазва,или проблема е,че я нанасям на ръка?Надявам се да съм Ви разбрал правилно!
Поздрави!

Re: Странен резултат

Публикувано: вт авг 20, 2019 10:51 pm
от Master of Detailing
V38 може да нанасяш с черна гъба или синя, или каквато си избереш мека, зависи от лака.
Chemical Guyts Guys slick Finish Wax е почистваща вакса, т.е има леки абразиви, но като казваaм леки, те са за почистване на оксидацията. ако след нея имаш дефекти, значи е мек лака и трябва да подходиш по-нежно с последните пасти, имам предвид V36 и V38.
1200 оборота с ротари като Спрки не са достаъчни с пастите на Chemical Guys, вдигни на 1500- 1800 в минута, но ако вярно е мек лака, накрая с V38 завърши на 1200 оброта в минута.